2011. július 5., kedd

Ötletek!

Sziasztok!
Ezek csak ötletek, nem kötelező betartani!
Szóval SZERINTEM csináljuk úgy, hogy mindenki (egyelőre) 5-10 mondatot tesz hozzá a történethez!
És mondjuk (max?) naponta, hogy ne olyan legyen, mintha két ember az egészet chat-en csinálná, vagy mit tudom én! Ha valaki hozzátesz a történethez, ne írja oda, hogy "remélem tetszett"; "szerintem nem olyan jó!" hanem mondjuk írja alá, hogy "by: (név)". Ha valaki tudja, oldalt csinálja meg legyen szíves csináljon egy
chat-ablakot (, mert ez meghaladja az én képességeimet...) és ott meg lehet beszélni, hogy x meg y hogy csavart a történeten, meg ilyesmik! Még egyszer: ezek ötletek, nem szabályok! :) Lehet olyat, hogy a főszereplőt Sophie-nak hívják (olyan szép név!)?

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó ötlet, ezt már mondtam Face-en is :D Van valaki, aki már írt valamit? Mert ha nem én szívesen megpróbálnám elkezdeni valahogyan aztán eldöntitek hogy jó -e így és akkor lehet is folytatni :) Majd belejövünk aztán jó lesz az :)
    Üdv: Nagy Noncsi

    VálaszTörlés
  3. Még nem kezdte el senki, amint látod, viszont nagyon örülnék, ha elkezdenéd, mert én erre képtelen vagyok... Szabad egy utolsó ötletet elmondani?? Lehetőleg, ne rögtön a harmadik ember hozzáírásakor smáűroljon a két főszereplő, azzal még egy icipicit várjunk... szerintem...

    VálaszTörlés