2011. július 7., csütörtök

Itt az első rész :)


A nap ragyogott, a zene dübörgött, és mi felhőtlenül nevettünk, élveztük a sebességet, ahogyan végigrobogtunk az autópályán. Én, Sophie, és legjobb barátnőm, Kirsty éppen Stockholm felé tartottunk valami üzleti ügyben – ugyanis Kirstynek mindig akad valami dolga! A zenelejátszó éppen a Made Of Pop-hoz ért, és mi (igaz hamisan) de hangosan énekeltünk együtt Eric Saade-val. Aki nem mellékesen a kedvenc énekesünk!
- Egyébként – harsogtam túl az üvöltő zenét – Eszedbe sem jutott, hogy mi most hová megyünk?
- Hát Stockholmba, nem? – kérdezett vissza Kirsty.
- Oda persze…..de ki van ott? - vigyorogtam.
Barátnőm szemei felcsillantak.
- Eric Saade!!! – kiálltottunk hangosan, és folytattuk az utunkat Svédország fővárosa felé.
(By Nagy Noncsi)

3 megjegyzés:

  1. Nekem bejött!! :P

    Írhatom a kövi részt én??

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó let, Noncsi!
    Remélem, majd később is írsz bele még! :)
    Írjad te nyugodtan,de ha tudod, csináld meg 9-éig! Délután, HA lehet, legyen fent, kérlek! Egyébként ez a facebook-os ESH csapatblog!
    felhasználónév: supontkamilla@freemail.hu
    jelszó: EricSaade
    légyszi jegyezd meg vagy mentsd le a felhasználót és a jelszót! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Írd! Kivi vagyok mi lesz belőle, meg várom hogy írjanak a többiek, mert ez olyan jó így hogy mindenki saját maga formálja :D És köszi ^^ :)

    VálaszTörlés