2011. július 8., péntek

2.rész

-Sophie,el sem hiszem,hogy látjuk élőben magát Eric Saade-t.-mondta nagy izgatottan Kirsty
-Igen,én sem hiszem el,de tudod én még egyszer az életben találkozni is akarnék vele,szóval ha megkérhetlek,inkább az utat figyeld jó??És ne rám nézz,mint pl. most!!!
-Nyugi van kicsi Shopie,tudod hogy nekem mindenhol van szemem!
-Jaja de akkor is én boldogabb lennék ha az utat néznéd!!
-Okéoké,tyúkanyó.
-Mit mondtál??
-Semmit,semmit.Inkább énekeljünk.-Feltekertük maxhangerőre az én kedvencemet az Echo-t és együtt ordibáltuk Eric-kel
Sajnálom,hogy hazudnom kell a legjobb barátnőmnek,bár ez nem is hazugság,inkább csak az igazság eltitkolás.Ugyanis barátnőm nem tudja azt az egy kicsi tényt,hogy 10 éves koromig Svédországban éltünk a szüleinmme,és Eric-kel szomszédok voltunk és egyben a legjobb barátok is....kíváncsi vagyok,hogy emlékszik e még rám.
(by:Lengyel Patti)

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon édesss! :) szomszédok voltak! :D köszi, hogy már ma megcsináltad! A folytatás az enyém!
    Bíztam benne, hogy majd bele tudom írni azt, amit az előtt szerettem volna, hogy te is írtál, de még így is lehetséges... :D nagyon jó lett! :D

    VálaszTörlés
  2. köszi:) utolsó pillanatban jött az ihlet mert már megírtam,de így valahogy csavarodott egyet :D

    VálaszTörlés