2011. augusztus 6., szombat

4.rész

Még egy fél órát autóztunk a szállodáig.Majd miután elfoglaltuk a szállásunkat egy elég puccos hotelben (még jó hogy barátnőm  cége biztosítja nekünk a szállást így erre már nem kell költenünk),és ki  pakolásztunk,úgy döntöttünk hogy elmegyünk egy kicsit szétnézni.Nem sokra emlékszem Stockholmból ugyanis csak párszor jártam ebben a városban,de az is nagyon régen volt már,és elköltözésünk óta is csak szülőfalumba mentem néha akkor is csak azért hogy a rokonokat meglátogassuk.Mivel Kirsty szenvedélye a vásárlás ezért úgy döntöttünk,hogy beugurnk egy bevásárlóközpontba.Amikor beértünk meglepődtünk,ugyanis nagyon nagy tömeg volt.Pár percig bámészkodtunk míg megláttuk magát Eric Saade-t egy asztal mögött ülni.Mint kiderűlt előadott pár számot és most autogram osztás van.Kirsty nagyon akart egyet így hát beálltunk a sor végére.(ami nem épp a legrövidebb volt)Nekem nem volt kedvem ott ácsorogni így elmentem addig a boltoknál szétnézni.Az igazság az hogy,ha belegondolok hogy most találkozhatnék,vele akkor elkap a hányinger.Egy 1,5 órát sétálgathattam be is szereztem pár új szerzeményt magamnak is és Kirstynek is,amikor elindultam viszafelé,pont barátnőm lépett az asztalhoz így hallottam amikor azt mondja:
-Szia.A barátnőmnek is dedikálnál,ő is itt van csak elkószált valamerre gyorsan fel is hívom.-már vette is elő a telefonját de én még mindig nem mozdultam.
-Szia.Természetesen.Hogy hívják?
-Sophie.Sophie Stevenson.-ekkor tárcsázta a számom
-Óó régen ismertem egy Sophie Stevenson-t.-mosolygott Kirstyre.Ekkor szólalt meg a mobilom és mindketten rám emelték a szemüket....
(by:Lengyel Patti)bocsi kicsikét hosszú lett....

2 megjegyzés:

  1. Wow! Nah ezt folytatnom kell...ha nem bánjátok :))

    VálaszTörlés
  2. jujjjúúúúj! Patti, ez nagyon jó lett! :D huhh, woww....! :) Noncsi, akkor te jössz! :)

    VálaszTörlés